Ett tag sedan nu...

Godkväll alla läsare.
det vat ett tag sedan jag skrev. Har lekt med Fridah, Alan och Sami hela helgen. Det har varit jätte mysigt. igår var jag, Fridah och Alan på MFF hemma match mot Trelleborg. Fan mff sög:(... Det blev 1-1.. Buhuuu!

Sov så jäkla dåligt i natt, men ändå vat det underbart, för varje gång jag vaknade låg min älskling bredvid mej.
Nu har han tyvärr åkte hem:( Hoppas vi ses snart igen love!
Jag och fridah sitter i soffan och ser på Joey.. hihi han är så bra!
Sammi åkte för en stund sedan, han var sur på oss. men hoppas det löser sig. haha!
snart kommer Olivia och joinar oss.
Har idag fått reda på hur jag ska jobba i sommar. Bev inte alls nöjd med shemat.
vi hörs sen. Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0