God afton

Jag har tyvärr inte skrivit idag, Men nu kommer ett litet inlägg.
Denna dagen har jag spenderat med Fridah, Alan, Olivia och Sammi. Vi har nu ikväll varit på Glorias och kollat på mff. Mff sög som vanligt, eller dom förlorade och det är alltid dåligt;:(.. Det hände ett litet missöde när vi var där. Nä jag lila jag skulle betala så hade jag för det första inga pengar på kortet, men jag tänkte att jag kunde använda kredit. men det funkade tydligen inte:O haha. Så jag fick lämna mitt pass där, så får jag komma och betala på fredag:P. Haha dt var lite pinsamt... eller rättare sagt MYCKET pinsamt!

Nu sitter vi hemma hos Fridah igen...Vi har fått för oss att vi ska dricka lite mer;) Blir nog lite vin nu. gottans!
men nifår sova så gott.
Haj haj
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0